Гарантія

 На всю нову техніку, представлену в інтернет-магазині мототехніки motobro.ua, а також мотосалоні, надається тимчасова гарантія або гарантія по пробігу. Плюс до всього мотомагазин MotoBro в Броварах має власне СТО по обслуговуванню техніки, це дає нам можливість забезпечити якісний сервіс нашим покупцям.

Ми проводимо не тільки гарантійне, але і післягарантійне обслуговування. Компанія в повній мірі забезпечує витратними матеріалами та запасними частинами на ті, що продаються моделі.

 Надана гарантія поширюється на всі моделі і модифікації мопедів, моторолерів, мотоциклів і квадроциклів, а також виробів, і відповідають вимогам чинного законодавства України та нормативних актів з безпеки, експлуатації, сертифікації та обслуговування транспортних засобів і силової техніки на території України.

Гарантійні терміни експлуатації:

Гарантійний термін на всі моделі мопедів, моторолерів, квадроциклів торгової марки SYM Motors становить 1 рік (12 місяців) або п'ять тисяч і км. пробігу, в залежності від того, що настане раніше.

Гарантійний термін на всі моделі мотоциклів торгової марки Bajaj Auto Ltd. становить 2 роки (24 місяці) без обмеження пробігу.

Гарантійні зобов'язання є дійсними за умови дотримання власником вироби пунктів вимог до використання і технічного обслуговування, зазначених в інструкціях по експлуатації. Ви можете ознайомитися з каталогом оригінальних запчастин Bajaj. Якщо у Вас виникли питання, Ви можете задати їх менеджеру☎ (096)022-07-00 или ☎ (073)022-07-00.

Гарантійні зобов'язання не поширюється на такі випадки:

- будь-які пошкодження, що виникли в результаті ігнорування або нехтування періодичним технічним обслуговуванням ТЗ згідно встановленого Регламенту;

- будь-які пошкодження, що виникли в зв'язку з участю ТЗ в спортивних змаганнях, ралі, гонках, будь-яких тренувальних заходах, і в результаті навчальної їзди;

- будь-які пошкодження, що виникли в результаті самостійного ремонту або технічного обслуговування з використанням методів або матеріалів, неузгоджених з Компанією, не передбачених інструкцією по експлуатації, або не передбачених технологією заводу-виробника, а саме (перевищення максимальної ваги, кількості пасажирів, частоти обертання двигуна і т.п.);

- будь-які пошкодження, що виникли в результаті зміни (модифікації) конструкції або експлуатаційних характеристик виробів, не схвалених заводом-виробником ТЗ / вироби (змін швидкісних обмежень двигуна, ходової частини, приладів освітлення, габаритних розмірів і т.п.);

- будь-які пошкодження, пов'язані із застосуванням неоригінальних запасних частин, технічних рідин, які не відповідають класифікацій палива, мастильних матеріалів, технічних рідин, не передбачених Інструкцією по експлуатації або які не містяться в списку рекомендованих Компанією для використання;

- будь-які пошкодження, пов'язані з використанням ТЗ для навчання керування транспортними засобами, послуг з перевезення пасажирів і вантажів, кур'єрської доставки;

- знос зовнішнього вигляду ТС / вироби і деталей після закінчення часу, якщо це не обумовлено виробничими дефектами або низькою якістю використаних матеріалів;

- будь-які пошкодження, які впливають на естетичний вигляд ТС, які не впливають на функціональність ТЗ;

- будь-які пошкодження, що виникли внаслідок неправильного транспортування, порушення умов зберігання ТЗ, які передбачені Інструкцією по експлуатації, а також внаслідок виникнення дорожньо-транспортної пригоди за участю ТЗ;

- заміна витратних матеріалів і робочих рідин.

До видаткових матеріалів відносяться:

- будь-які елементи паливних і масляних фільтрів, повітряні фільтри, свічки запалювання, тягові ланцюги і зубчасті колеса, колодки дискових або барабанних гальм, диски зчеплення, шини, гумові прокладки, сальники, передавальні ремені, трубки та інші гумові деталі, акумуляторні батареї, лампи приладів освітлення (за винятком нерозбірних фар).

До робочих рідин відносяться:

- масла (моторне масло, трансмісійне масло і консистентні мастила (в'язкі)), електролітична рідина акумуляторної батареї, охолоджуюча рідина радіатора;

Компенсації або виконання на безоплатній основі не підлягають:

- роботи, які пов'язані з плановим технічним обслуговуванням ТЗ, а саме, діагностика, заміна, настройка, очищення і т.д .;

- будь-які додаткові (побічні) витрати, які були виконані в зв'язку з проведенням гарантійного ремонту для усунення причин несправності ТЗ;

- будь-яка компенсація вартості послуг з проживання, переїзду, зв'язку, харчування та інших витрат, які понесе власник ТЗ (уповноважена власником особа) через вихід ТЗ з ладу в дорозі, а також витрати, пов'язані з компенсацією власникові витраченого часу, (доходу / заробітку) , вартості оренди ТЗ, а також будь-який матеріальної вигоди під час перебування ТЗ в ремонті.

Гарантія Компанії не поширюється за межами України. Якщо Ви плануєте виїжджати за кордон, то зверніть увагу на наступні рекомендації.

1.Переконайтеся, що перед поїздкою ТС пройшло діагностику і чергове технічне обслуговування.

2.Зверніть увагу на стан шин і тиск повітря.

3.Здіснюйте кожен день контрольний огляд ТЗ.

 Нагадуємо, що відповідно до чинного законодавства України зобов'язання утримання майна лежить на його власнику. Ваш обов'язок, як власника ТЗ забезпечити його своєчасне технічне обслуговування.