Безвідсоткова розстрочка %

Вибір малокубатурних мотоцикла в якості першого, "навчального", цілком виправданий - легкі байки з малопотужним двигуном легко управляються і прощають безліч помилок. Крім того вони економічні і відносно безпечні. Але головна перевага малокубатурніков це доступність. Індійці зробили акцент на останньому пункті і привезли в Україну новинку - Bajaj Boxer 125X. Він дешевше, ніж вже знайомий багатьом Bajaj Boxer 150 Cross. Його ціна - всього 990 доларів. Привабливе на перший погляд пропозицію? А якщо придивитися уважніше?

Назад у майбутнє

Перше, що насторожує при погляді на таблицю технічних характеристик - 4-ступінчаста коробка передач. Друге - передній барабанне гальмо. Додайте до цього карбюратор, і складеться враження, що ми повернулися в славнішим вісімдесяті, коли техніка була простою і чесною, а все що з нею відбувається, завіси виключно від майстерності водія.

Зовнішність Bajaj Boxer 125X під стати технічним характеристикам - ніяких надмірностей одна суцільна практичність. На нього з заводу встановлюють захисні дуги, кожух приводного ланцюга і помаранчеві пружини всередині чорних в задній підвісці. Він всім своїм виглядом дає зрозуміти, що не боїться падінь, поганих доріг і перевантажень.

Сівши в широке і довге сідло розумієш, що і органи управління у Баджаж Боксер 125х простіше нікуди. Навіть не віриться, що двигун цього мотоцикла запускається кнопкою, адже під правим коліном розташувалася кочерга кік-стартера. Але освоївшись за кілька секунд з кнопками і важелями з подивом виявляєш курок для моргання дальнім під лівим вказівним пальцем. Цікаво, кого можна зігнати з дороги на 125 кубовому мотоциклі?

Вгору це вниз

У Bajaj Boxer 125X дуже своєрідна коробка передач. Справа не тільки в тому, що вона 4-ступінчаста, але і в тому, що передачі перемикаються навпаки - щоб підвищити передачу потрібно натиснути лапку вниз, а щоб переключитися вниз, потрібно натиснути нагору. Такий "реверсний" алгоритм виводить з ладу відділ мозку, що відповідає за вироблені роками рефлекси. Перші півгодини їзди далися непросто. Прибувши після отримання мотоцикла в їдальню я взяв у праву руку вилку, а в ліву ніж... І застиг над котлетою з макаронами в повному невіданні.

Але смачний обід розставив все на свої місця. Більше в цей день, як і в наступні тестові дні факапов з перемикань не було. Більш того - виявилося, що задня лапка перемикання, яку можна натискати п'ятою, дуже зручна. У теорії вона дозволяє комфортно керувати мотоциклом в будь-якому взутті. Хоч в шльопанцях. А ще дуже зручно "ловити" нейтралці - 100% результат гарантований з першої спроби. І чому в інших мотоциклах не так?

Менше газу, більше ям

На холостих 125 кубовий моторчик бурчить приємно, та й на газ відгукується бадьоро. Але щоб їхати по місту трохи швидше основного потоку машин його доводиться гарненько крутити. Передавальні числа підібрані вдало. На першій передачі можна заїхати хоч на вертикальну стіну, друга і третя зближені і непогано розганяють мотоцикл, а четверта дуже довга. На ній можна їхати від 30 до 110 км / год (якщо вірити свідченням спідометра, звичайно). Еластичність двигуна порадує і новачків і досвідчених райдерів - тяга наростає рівномірно, пропорційно шуму мотора.

Засмучує лише дрібна, але дуже відчутна вібрація від мотора, яка з'являється після 70-80 км / ч і стає зовсім вже настирливої ​​ближче 100 км / ч. Можливо це пов'язано з тим, що тестовий мотоцикл був необкатаному? Може кілька сотень кілометрів пробігу в щадному режимі могли б виправити ситуацію? Мені, на жаль, цього перевірити не вдалося.

Але, по правді кажучи, на швидкості понад 80 км / год відчувається і дискомфорт іншого роду, ніяк з вібрацією не пов'язана. Чи не занадто ефективні барабанні гальма і полувнедорожние шини змушують бути обережним, пам'ятаючи про довгому гальмівному шляху. Але варто з'їхати з асфальту на ґрунтовку і Boxer 125X немов перетворюється - тепер він в совій стихії. Досить м'яка передня вилка і пружна, непробивна задня підвіска дозволяють дуже швидко пересуватися по пересіченій місцевості. Навіть двох дорослих, вагою близько 80 кг. кожен, Boxer несе граючи - і підвіски і двигуна для такого завдання йому вистачає цілком.

Справа техніки

По частині якості виготовлення Bajaj Boxer 125X досить хороший - це все-таки не китаєць. Але в збірці помилки зустрічаються. Наприклад, на тестовому мотоциклі (можливо від вібрації) ослабли болти кріплення лівої підніжки. Затиснути їх не склало труднощів.

До речі в Boxer 125X є вельми непоганий набір інструменту, захований під акумулятором. Здається, з його допомогою можна розібрати і зібрати підлогу мотоцикла.

Взагалі по частині обслуговування Boxer 125X практично ідеальний - гранично проста конструкція, доступні запчастини, які завжди є в наявності майже в кожному обласному центрі (В Україні вже більше 30 доларів Bajaj) гарантують, що мотоцикл завжди буде на ходу. А ще Bajaj дає два роки гарантії без обмеження пробігу - непогані умови нового для мотоцикла, який коштує дешевше хорошого смартфона.

Технічні характеристики

Bajaj Boxer 125X    
Тип двигуна: Чотирьохтактний  
Об'єм, см3: 124,5  
Система пуску: Електрична та кік-стартер    
Максимальна потужність, л.с.: 10 при 7500 об/хв  
Максимальный крутячий момент, при об/хв: 10.49 Nm при 5500 об/хв  
Розхід палива: 1,5 л на 100 км  
Об'єм паливного баку: 11 л  
Передня підвіска: Телескопічна,125 мм хід вилки  
Задня підвіска: 2 амортизатори, із набором регулювань 100 мм  
Трансмісія: Механічна  
Кількість передач 4  
Привід: Цеп  
Передні гальма: Барабанні, 130мм  
Задні гальма: Барабанні, 130мм  
Передні шини: 3.00х17  
Задні шини: 100/90х17  
Довжина,мм: 2016  
Ширина,мм: 760  
Висота.мм: 1128  
База,мм: 1285  

 

Ціни деяких запчастин

Назва: Ціна $
Фільтр масляний 1,4
Колодки гальмівні передні/задні 6,7
Ремкомплект передньої вилки 5,5
Цеп ГРМ 10
Привідна цеп та зірочки 71,4
Диски щеплення комплект 18,2
Трос щеплення 4,2
Панель приборів 47,3
Підшипник рульової колонки 18,5
Підшипник ступиці 9,2
Рукоятка переднього гальма 4

 

Вашій увазі надано відеоогляд:

 

Двигун

Витрата палива л / 100 км 2л /100км змішаний
Запалювання Електронне, Cdi
Крутний момент Нм / об.мин .: 12.26 / 5000
Тип двигуна: 1 циліндр, 4 такти
охолодження: Повітряне
Робочий об'єм, см3: 145
Система пуску: Електростартер
Макс. потужність к.с. / об.хв .: 12,5 / 7500
Максимальна скор., Км / год: 110
Паливна система Карбюратор

Трансмісія

зчеплення Багатодискове в масляній ванні
Коробка передач: Механічна 5ст
Тип приводу: Ланцюговий

Гальмівна система

передній торомоза Барабанний
Заднє гальмо: Барабанний

Шасі

Кліренс 170
Максимальне навантаження кг 130
рама Сталева, трубчаста
Передня шина: 2.75 х 17
Задня шина: 3.00 х 17
підвіска передня Телескопічна вилка
підвіска задня Маятникового типу

Габарити і маса

Висота по сідла 780
Довжина, мм: 1995
Ширина, мм: 765
Висота, мм: 1045
Колісна база, мм: 1325
Дорожній просвіт | Кліренс, мм: 170
Мокра маса, кг: 123
Суха маса, кг: 123
Ємність паливного бака, л: 11 (резервний бак 1)


Написати відгук

Написати відгук

BAJAJ Мотоцикл BOXER BM 125 X

Безвідсоткова розстрочка % Вибір малокубатурних мотоцикла в якості першого, "навчального", цілком ви... Детальніше
  • 50 400 грн.
Поділитися: