Мотоцикл KAYO T2-250 - це повноцінний ендуро власної розробки компанії KAYO, який зараз досить популярний у мотолюбителів різного віку. Компанія KAYO (Jinyun Kayo Motor Machinery Co.Ltd.) Почала займатися розробкою якісних і недорогих Питбайк з 1999 року. KAYO - високотехнологічне підприємство з розвиненою системою контролю якості, виробляє більше 50 різних найменувань мототехніки - Питбайк, кросові мотоцикли класу ендуро, супермото і квадроцикли. Компанія KAYO відома своєю якістю далеко за межами Китаю і представлена на всіх континентах, щільно співпрацює з Honda China і має офіційних дистриб'юторів в більш ніж 20 країнах світу. Мотоцикл KAYO T2 просто заражає своєю експресією, передбачає гіперактивну життя свого власника. Ергономіка відмінно підходить для поїздок за місто, в непролазні хащі нашої великої країни. Надійність і якість не викликають нарікань, благо відгуки про мотоцикл KAYO T2 легко знайти в мережі. Легкосплавні спіцованние диски з розмірами ободів 1,6 * 21 і 2,15 * 18 зі встановленою позашляхової гумою розміром 80 / 100-21 та 110 / 90-18 дозволяють з упевненістю долати найскладніші ділянки. Оновлену версію мотоцикла KAYO T2 оснастили розширеної сидушкой.
У KAYO T2 2020 року випуску встановили нову панель приладів, встановлена збільшена задня зірка. Кермо на мотоциклі встановили легкосплавне, зі змінним перетином. На мотоциклі встановлений 1 циліндровий, 4-х тактний двигун повітряного охолодження з верхнім розподільчим з потужністю 20,4 к.с. при 7500 об.мин., з об'ємом 249 см.куб. Модернізація торкнулася також несучої рами мотоцикла. Паливна суміш подається за допомогою карбюратора, запалювання електронне. Передня вилка перевернутого типу довжиною 800 мм, регульована, передній дискове гальмо з двохпоршневими супортом. Задня підвіска виконана на лінк прогресії з амортизатором довжиною 420 мм., Заднє дискове гальмо також оснащено однопоршневим супортом. Коробка передач механічна з міжнародної схемою перемикання 5-ма передачами та нейтралка. Приводний ланцюг 520-я, безсальникова, співвідношення привідної і задньої зірки 13Т-45Т. Обсяг паливного бака розширено до ємності 9,5 л. Обода переднього і заднього коліс мотоцикла з алюмінію. У цій та наступних поставках лампа фари замінена на LED.
Характеристики
Висота сидіння: 880мм
Кліренс (дорожній просвіт): 255 мм
Об'єм двигуна (куб.см.): 249 СС
Витрата палива (л / 100 км): 2,5 л
Рекоменд. макс. швидкість (км / год): 105 км / год
Рекоменд. макс. навантаження (кг): 150 кг
Розміри (мм): 2050 × 830 × 1150
Тип двигуна: 1-цил., 4-такту, пов. охолодження
Номінальна потужність (к.с.): 20,4 / 7500
Запалювання: CDI
Коробка передач: 5-ти ступінчаста
Запуск двигуна: електростартер або кік-стартер
Гальма (передні / задні): дискові / дискові
Розмір шин (передні / задні): 80 / 100-21 / 110 / 90-18
Ємність паливного бака (л): 9,5 л
Вага (кг): 105 кг
Колісна база: 1370
Двигун
| Витрата палива л / 100 км | 2,5л / 100км змішаний |
| Запалювання | Електронне, Cdi |
| Крутний момент Нм / об.мин .: | 21 |
| Тип двигуна: | 1 циліндр, 4 такту |
| охолодження: | повітряне |
| Робочий об'єм, см3: | 249 |
| Система пуску: | Електростартер / кікстартер |
| Макс. потужність к.с. / об.хв .: | 20.4 |
| Максимальна скор., Км / год: | 105 |
| Паливна система | карбюратор |
Трансмісія
| зчеплення | Багатодискове в масляній ванні |
| Коробка передач: | механічна 5ст |
| Тип приводу: | ланцюговий |
Гальмівна система
| передній торомоза | дисковий |
| Заднє гальмо: | дисковий |
Шасі
| Кліренс | 255 |
| Максимальне навантаження кг | 150 |
| рама | Сталева, трубчаста |
| Передня шина: | 80/100 х 21 |
| Задня шина: | 110/90 х 18 |
| підвіска передня | Телескопічна вилка перевернутого типу |
| підвіска задня | маятникового типу з лінк Прогресо |
Габарити і маса
| Висота по сідла | 850 |
| Довжина, мм: | 2075 |
| Ширина, мм: | 820 |
| Висота, мм: | 1150 |
| Колісна база, мм: | 1390 |
| Дорожній просвіт | Кліренс, мм: | 255 |
| Мокра маса, кг: | 107 |
| Суха маса, кг: | 107 |
| Ємність паливного бака, л: | 10 |
KAYO Мотоцикл T2-250
- 83 000 грн.



















