Мотоцикл KAYO T4-250 - це повноцінний ендуро власної розробки компанії KAYO, який зараз досить популярний у мотолюбителів різного віку. Компанія KAYO (Jinyun Kayo Motor Machinery Co.Ltd.) Почала займатися розробкою якісних і недорогих Питбайк з 1999 року. KAYO - високотехнологічне підприємство з розвиненою системою контролю якості, на даний момент виробляє більше 50 різних найменувань мототехніки - кросові мотоцикли, Питбайк і квадроцикли. Компанія KAYO відома своєю якістю далеко за межами Китаю і представлена на всіх континентах, щільно співпрацює з Honda China і має офіційних дистриб'юторів в більш ніж 20 країнах світу.
Мотоцикл KAYO T4 більше призначений, скажімо так "заряджений", для поїздок за місто, в непролазні хащі. Також він вже більше підходить для початкових етапів змагань з мотокросу. Надійність і якість підтверджуються вже досить довгим терміном продажів, відгуки про T4 легко знайти в інтернеті. Легкосплавні спіцованние диски з розмірами ободів 1,6 * 21 і 2,15 * 18, позашляхова гума KENDA розмірами 80 / 100-21 та 110 / 90-18 дозволяють з упевненістю долати найскладніші ділянки. Наявність буксаторів тільки допоможе в цьому. Оновлена версія мотоцикла KAYO T4 2018 року випуску порадує мотолюбителів своєю появою на ринку України ще в цьому році. До речі, про різницю в колесах між T2 і T4. У T4 обода коліс виконані з більш легкого і міцного алюмінієвого сплаву і маточини коліс виконані на більш якісному рівні.
У KAYO T4 2018 року випуску встановили оновлену панель приладів, таку ж, як і на KAYO T2. Інженери компанії встановили задню зірку збільшеного розміру. На мотоциклі встановлений 1 циліндровий, 4-х тактний двигун повітряного охолодження з верхнім розподільчим, потужністю 16,4 к.с. при 7000 об.мин., об'ємом 223 см.куб. Модернізація торкнулася в першу чергу несучої рами мотоцикла. Паливна суміш подається за допомогою карбюратора, запалювання електронне. Передня вилка перевернутого типу довжиною 880 мм (на відміну від 800 мм на T2), з регулюваннями зворотного ходу пружини і компресії, виробництва відомої компанії FAST ACE (до речі, більшого діаметра, ніж на T2), передній дисковий гальмо з двохпоршневими супортом. Диск переднього гальма ширше, ніж на T2, на 30 мм. Задня підвіска виконана на лінк прогресії з амортизатором довжиною 450 мм., Також виробництва компанії FAST ACE, з регулюваннями ступеня демпфірування, зворотного ходу і преднатяга пружини і газової підкачкою. Задні дискові гальма, на відміну від T2, оснащені однопоршневим супортом. Задній гальмівний диск ширше, ніж на Т2, на 20 мм. Коробка передач механічна, 5-ступінчаста, з міжнародної схемою перемикання передач. Приводний ланцюг 520-я, співвідношення провідної і задньої зірки 13Т-45Т. Задній маятник, на відміну від металевого на T2, легкосплавні, довше 40 мм. Обсяг паливного бака розширено до ємності 9,5 л. Висота сидіння, в порівнянні з T2, збільшений на 80 мм, суха вага більше на 7 кг. , Дорожній просвіт ширше на 70 мм. Обода переднього і заднього коліс мотоцикла з алюмінію, пофарбовані в чорний колір.
Характеристики
Висота сидіння: 965мм
Кліренс (дорожній просвіт): 350мм
Об'єм двигуна (куб.см.): 223 СС
Витрата палива (л / 100 км): 2,5 л
Рекоменд. макс. швидкість (км / год): 105 км / год
Рекоменд. макс. навантаження (кг): 150 кг
Розміри (мм): 2010 × 840 × 1160
Тип двигуна: 1-цил., 4-такту, пов. охолодження
Номінальна потужність (к.с.): 16,4 / 7000
Запалювання: CDI
Коробка передач: 5-ти ступінчаста
Запуск двигуна: електростартер або кік-стартер
Гальма (передні / задні): дискові / дискові
Розмір шин (передні / задні): 80 / 100-21 / 110 / 90-18
Ємність паливного бака (л): 9,5 л
Вага (кг): 112,8 кг
Колісна база: 1375
Двигун
| Витрата палива л / 100 км | 2,5л / 100км змішаний | 
| Запалювання | Електронне, Cdi | 
| Крутний момент Нм / об.мин .: | 21 | 
| Тип двигуна: | 1 циліндр, 4 такту | 
| охолодження: | повітряне | 
| Робочий об'єм, см3: | 249 | 
| Система пуску: | Електростартер / кікстартер | 
| Макс. потужність к.с. / об.хв .: | 20.4 | 
| Максимальна скор., Км / год: | 105 | 
| Паливна система | карбюратор | 
Трансмісія
| зчеплення | Багатодискове в масляній ванні | 
| Коробка передач: | механічна 5ст | 
| Тип приводу: | ланцюговий | 
Гальмівна система
| передній торомоза | дисковий | 
| Заднє гальмо: | дисковий | 
Шасі
| Кліренс | 350 | 
| Максимальне навантаження кг | 150 | 
| рама | Сталева, трубчаста | 
| Передня шина: | 110/100 -21 | 
| Задня шина: | 90/100 -18 | 
| підвіска передня | Телескопічна вилка перевернутого типу | 
| підвіска задня | маятникового типу з лінк Прогресо | 
Габарити і маса
| Висота по сідла | 925 | 
| Довжина, мм: | 2010 | 
| Ширина, мм: | 840 | 
| Висота, мм: | 1160 | 
| Колісна база, мм: | 1375 | 
| Дорожній просвіт | Кліренс, мм: | 350 | 
| Мокра маса, кг: | 112 | 
| Суха маса, кг: | 112 | 
| Ємність паливного бака, л: | 9.5 | 
KAYO Мотоцикл T4-250
- 108 730 грн.

















