Мотоцикл KAYO T4-250 - це повноцінний ендуро власної розробки компанії KAYO, який зараз досить популярний у мотолюбителів різного віку. Компанія KAYO (Jinyun Kayo Motor Machinery Co.Ltd.) Почала займатися розробкою якісних і недорогих Питбайк з 1999 року. KAYO - високотехнологічне підприємство з розвиненою системою контролю якості, на даний момент виробляє більше 50 різних найменувань мототехніки - кросові мотоцикли, Питбайк і квадроцикли. Компанія KAYO відома своєю якістю далеко за межами Китаю і представлена ​​на всіх континентах, щільно співпрацює з Honda China і має офіційних дистриб'юторів в більш ніж 20 країнах світу.

Мотоцикл KAYO T4 більше призначений, скажімо так "заряджений", для поїздок за місто, в непролазні хащі. Також він вже більше підходить для початкових етапів змагань з мотокросу. Надійність і якість підтверджуються вже досить довгим терміном продажів, відгуки про T4 легко знайти в інтернеті. Легкосплавні спіцованние диски з розмірами ободів 1,6 * 21 і 2,15 * 18, позашляхова гума KENDA розмірами 80 / 100-21 та 110 / 90-18 дозволяють з упевненістю долати найскладніші ділянки. Наявність буксаторів тільки допоможе в цьому. Оновлена ​​версія мотоцикла KAYO T4 2018 року випуску порадує мотолюбителів своєю появою на ринку України ще в цьому році. До речі, про різницю в колесах між T2 і T4. У T4 обода коліс виконані з більш легкого і міцного алюмінієвого сплаву і маточини коліс виконані на більш якісному рівні.

У KAYO T4 2018 року випуску встановили оновлену панель приладів, таку ж, як і на KAYO T2. Інженери компанії встановили задню зірку збільшеного розміру. На мотоциклі встановлений 1 циліндровий, 4-х тактний двигун повітряного охолодження з верхнім розподільчим, потужністю 16,4 к.с. при 7000 об.мин., об'ємом 223 см.куб. Модернізація торкнулася в першу чергу несучої рами мотоцикла. Паливна суміш подається за допомогою карбюратора, запалювання електронне. Передня вилка перевернутого типу довжиною 880 мм (на відміну від 800 мм на T2), з регулюваннями зворотного ходу пружини і компресії, виробництва відомої компанії FAST ACE (до речі, більшого діаметра, ніж на T2), передній дисковий гальмо з двохпоршневими супортом. Диск переднього гальма ширше, ніж на T2, на 30 мм. Задня підвіска виконана на лінк прогресії з амортизатором довжиною 450 мм., Також виробництва компанії FAST ACE, з регулюваннями ступеня демпфірування, зворотного ходу і преднатяга пружини і газової підкачкою. Задні дискові гальма, на відміну від T2, оснащені однопоршневим супортом. Задній гальмівний диск ширше, ніж на Т2, на 20 мм. Коробка передач механічна, 5-ступінчаста, з міжнародної схемою перемикання передач. Приводний ланцюг 520-я, співвідношення провідної і задньої зірки 13Т-45Т. Задній маятник, на відміну від металевого на T2, легкосплавні, довше 40 мм. Обсяг паливного бака розширено до ємності 9,5 л. Висота сидіння, в порівнянні з T2, збільшений на 80 мм, суха вага більше на 7 кг. , Дорожній просвіт ширше на 70 мм. Обода переднього і заднього коліс мотоцикла з алюмінію, пофарбовані в чорний колір.

Характеристики

Висота сидіння: 965мм

Кліренс (дорожній просвіт): 350мм

Об'єм двигуна (куб.см.): 223 СС

Витрата палива (л / 100 км): 2,5 л

Рекоменд. макс. швидкість (км / год): 105 км / год

Рекоменд. макс. навантаження (кг): 150 кг

Розміри (мм): 2010 × 840 × 1160

Тип двигуна: 1-цил., 4-такту, пов. охолодження

Номінальна потужність (к.с.): 16,4 / 7000

Запалювання: CDI

Коробка передач: 5-ти ступінчаста

Запуск двигуна: електростартер або кік-стартер

Гальма (передні / задні): дискові / дискові

Розмір шин (передні / задні): 80 / 100-21 / 110 / 90-18

Ємність паливного бака (л): 9,5 л

Вага (кг): 112,8 кг

Колісна база: 1375

Двигун

Витрата палива л / 100 км 2,5л / 100км змішаний
Запалювання Електронне, Cdi
Крутний момент Нм / об.мин .: 21
Тип двигуна: 1 циліндр, 4 такту
охолодження: повітряне
Робочий об'єм, см3: 249
Система пуску: Електростартер / кікстартер
Макс. потужність к.с. / об.хв .: 20.4
Максимальна скор., Км / год: 105
Паливна система карбюратор

Трансмісія

зчеплення Багатодискове в масляній ванні
Коробка передач: механічна 5ст
Тип приводу: ланцюговий

Гальмівна система

передній торомоза дисковий
Заднє гальмо: дисковий

Шасі

Кліренс 350
Максимальне навантаження кг 150
рама Сталева, трубчаста
Передня шина: 110/100 -21
Задня шина: 90/100 -18
підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу
підвіска задня маятникового типу з лінк Прогресо

Габарити і маса

Висота по сідла 925
Довжина, мм: 2010
Ширина, мм: 840
Висота, мм: 1160
Колісна база, мм: 1375
Дорожній просвіт | Кліренс, мм: 350
Мокра маса, кг: 112
Суха маса, кг: 112
Ємність паливного бака, л: 9.5




Написати відгук

Написати відгук

KAYO Мотоцикл T4-250

Мотоцикл KAYO T4-250 - це повноцінний ендуро власної розробки компанії KAYO, який зараз досить попул... Детальніше
  • 105 062 грн.
Поділитися: