Loncin LX250-12C AC4 – незвичний дизайн для цікавих особистостей

Loncin LX250-12C AC4 – новинка 2019 року типу скремблер (scrambler) з потужним мотором. Мотоцикл виконаний в класичному стилі, наділений відмінними для свого класу характеристиками. Він побудований виключно за високими стандартами якості і цілком може конкурувати з подібними моделями від інших всесвітньо відомих брендів. Модель стильна, в основному призначена для їзди містом.

Особливості комплектації

LX250-12C AC4 – перша вінтажна модель від компанії Loncin. Оснащена вона уже відомим одноциліндровим 4-тактним двигуном RE250 з баланс-валом SOHC, який встановлювався на попередні моделі виробника. Мотоцикл побудований на хребтовій рамі. Задня підвіска працює через систему ProLink. Моноамортизатор регулюється по переднатягу. Маятник стальний, складної форми. Обидва гальма дискові, ABS відсутня.

Динамічний та комфортний

CHONGQING LONCIN MOTOR CO., LTD – виробник світового рівня, який піклується про якість своєї продукції. LX250-12C AC4 – підтвердження цьому. Модель поєднує в собі оптимальні технічні характеристики, інноваційні рішення, виразний дизайн.

Мотоциклу вистачає динаміки в міському потоці. У нього комфортна посадка і зручне сидіння. Завдяки широкому керму Loncin LX250-12C AC4 добре управляється в заторах і на низьких швидкостях. Огляд мотоцикла дає можливість виділити й інші його переваги:

  1. Панель приладів ідеально вписується в основну концепцію мотоцикла. На ній немає нічого зайвого. Читається вона відмінно, не дає відблисків на сонці.
  2. Знизу від правого нижнього кута виведений порт USB для підзарядки телефона. З його допомогою можна підключити навігатор, який закріплюють на кермі. Можна також додатково оснастити модель вітровим склом.
  3. Елементи управління розміщенні зручно. Не потрібно нічого шукати, все знаходиться під пальцями і використовується на інтуїтивному рівні.
  4. Якісна оптика – передня фара дає достатньо світла в ближньому і дальньому режимі, що забезпечує безпеку при русі. Задній стоп відрізняється від інших моделей тим, що в ньому використані не окремі світлодіоди, а суцільна їх полоса. Дуже гарно виглядає в темну пору доби.

Вихлоп, особливо на холостому ходу, звучить приємно – видає басовитий звук. Гальма не надто різкі, але і не м’які. Для такого байка це саме те, що потрібно.

Двигун

Витрата палива л / 100 км 2.7 л./100 км. – змішаний цикл
Запалювання Електронне
Крутний момент Нм / об.мин .: 15/6000
Тип двигуна: Одноциліндровий, 4-х такт.
охолодження: Масляне охолодження
Робочий об'єм, см3: 223
Система пуску: Електростартер
Макс. потужність к.с. / об.хв .: 17.2 к.с. (при 8500 об/ хв.)
Максимальна скор., Км / год: 120
Паливна система Карбюратор

Трансмісія

зчеплення Багатодискове в масляній ванні
Коробка передач: Механічна 6 ст
Тип приводу: Цеп

Гальмівна система

передній торомоза Дискова
Заднє гальмо: Диск

Шасі

Кліренс 170
Максимальне навантаження кг 150
рама Металева
Передня шина: 100/80-17
Задня шина: 130/70-17
підвіска передня Телескопічна вилка посилена, перевернутого типу
підвіска задня Маятникова, моноамортизатор

Габарити і маса

Висота по сідла 790
Довжина, мм: 2005
Ширина, мм: 800
Висота, мм: 1080
Колісна база, мм: 1345
Дорожній просвіт | Кліренс, мм: 170
Суха маса, кг: 139±10
Ємність паливного бака, л: 15.5


Написати відгук

Написати відгук

LONCIN / VOGE Мотоцикл LONCIN LX250-12C AC4

Loncin LX250-12C AC4 – незвичний дизайн для цікавих особистостей Loncin LX250-12C AC4 – новинка 2019... Детальніше
  • 84 000 грн.
Поділитися: