Husqvarna відома багатьма речами – мотоциклами ендуро, бензопилами тощо, але під егідою КТМ почалась нова ера - ера підкорювачів міських вулиць. Husqvarna додали до списку «вуличних мотоциклів початкового рівня» відразу дві моделі Svartpilen 401 та Vitpilen 401. Vitpilen в перекладі зі Шведського «Біла стріла» представляє унікальну інтерпретацію класичного café racer не будучи ним взагалі, це все ж більше родстер, призначений для їзди переважно асфальтованими дорогами. Насправді важко знайти щось настільки ж свіже та сучасне, як Vitpilen 401. Кермо на кліпонах, вкорочена та гостра задня частина, піднятий вихлоп, зрізане переднє крило, кришка заливної горловини в авіаційному стилі, алюмінієві спицьовані диски на 17-дюймів з гумою Pirelli Scorpion Rally STR, 110/70 та 150/60 зі спортивним профілем, який так і підбурює до глибоких кутів в поворотах і обіцяє чудове зчеплення з дорожним покриттям. Cпецифічні, ні на що не схожі бічні елементи кузова. Все це робить модель вишуканою і неповторною. Продуктивність одноциліндрового двигуна з водяним охолодженням на 373,2cc, 43,5 к.с., 37Нм., вцілому більш ніж достатня. Нове покоління вуличних мотоциклів для нового покоління райдерів.
Двигун: Одноциліндровий 4-тактний двигун з рідинним охолодженням Об'єм: 373,2 куб.см
Диаметр х Хід поршню: 89 мм х 60 мм Потужність: 43 к.с.
Стартер: Електростартер Коробка передач: 6-ступінчаста
Зчеплення: Зчеплення PASC™ з механічним керуванням EMS: Bosch EMS
Рама: Сталева, трубчаста, покриття хром-молібденом
Передня підвіска/Ход: WP перевернута Ø 43, 142 мм
Задня підвіска/Ход: Моноамортизатор WP 150 мм
Гальмо переднє: 320 мм диск, чотирипоршневий радіальний фіксований супорт
Заднє гальмо: диск 230 мм, однопоршневий плаваючий супорт
ABS: Bosch 9M+ двоканальна ABS (відключається)
Ланцюг: X-Ring 5/8 x 1/4" Кут повороту: 65 °
Дорожній просвіт: 170 мм Висота сидіння: 835 мм
Ємність бака: 9 л Вага (без палива): 148 кг Максимальна швидкість:170 км/год
HUSGVARNA Мотоцикл Husqvarna Vitpilen 401
- 330 340 грн.