Обмін та повернення

Згідно зі статтею 9, Закону України «Про захист прав споживачів», інтернет-магазин «MOTOBRO» надає право обміняти або повернути придбаний товар протягом 14 днів після покупки. 

Для клієнтів які вже придбали товар в інтернет-магазині, а також для тих хто тільки планує покупку пропонуємо ознайомитись зі статтею:

  Стаття 9.  Права споживача при придбанні товару належної якості

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

       Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.

2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

Згідно додатку №3 до Закону України «Про захист прав споживачів» товари належної якості які не підлягають поверненню та обміну:

Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни
Непродовольчі товари: фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір корсетні товари,парфюмерно-косметичні вироби,пір'яно-пухові вироби,дитячі іграшки м'які дитячі іграшки гумові надувні,зубні щітки,мундштуки,апарати для гоління,помазки для гоління,розчіски, гребенці та щітки масажні,сурдини (для духових музичних інструментів),скрипічні підборіддя,рукавички,тканини,тюлегардинні і мереживні полотна,килимові вироби метражні,білизна натільна,білизна постільна,панчішно-шкарпеткові вироби,товари в аерозольній упаковці,друковані видання,лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні, матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником), аудіо-,  відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із
записом, вироби з натурального та штучного волосся (перуки),товари для немовлят (пелюшки,  соски,  пляшечки для годування тощо),інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо). ювелірні   вироби   з   дорогоцінних  металів,  дорогоцінного каміння,   дорогоцінного   каміння   органогенного   утворення  та напівдорогоцінного каміння.
 

Що потрібно зробити для повернення товару?

    1) Впевнитись що товар відповідає наступним вимогам:

- товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;

- наявність чека або іншого документа, що підтверджує оплату (квитанція оплати з відділення транспортної компанії);

- не проводився монтаж – демонтаж, встановлення додаткового обладнання, не проводились будь-які налаштування;

- товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент покупки і передачі користувачу (в справному технічному стані, без будь-яких механічних пошкоджень і дефектів);

- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки (збережені всі ярлики і заводське маркування).

    2)  Зв'язатися з представником інтернет-магазину за телефоном 0(800) 330-720 або (096)022 07 00.

УВАГА!!!
Всі транспортні витрати, пов'язані з обміном і поверненням, сплачуються відправником!
Послуги "Зворотня доставка" та "Накладений платіж" не застосовувати. Неоплачена відправником посилка не підлягає отриманню. Ні в якому разі не допускається наклейка скотча, а також будь-які уточнення або написи на упаковці чи товарі!

Окремо звертаємо увагу, якщо присланий товар не підлягає обміну або поверненню, товар буде відправлений назад за Ваш рахунок. Якщо товар придбаний по передоплаті, інтернет-магазин повертає передоплату клієнту протягом 7 днів, при цьому утримуючи витрати за пересилку з суми передоплати.

Для клієнтів, які повертають товар з інших регіонів України, дані для відправки:

Нова Пошта
Відділення №1
м. Бровари, вул. Олега Оникієнка, 125.