Оновлений індійський круизер 2018 року Bajaj Avenger 220 Cruise
Коли розмовляєш з людиною стоячи біля мотоцикла і говориш фразу «індійський мотоцикл» для багатьох це словосполучення звучить дико, а довіра до техніки відразу падає. Давайте спочатку розставимо всі крапки що ж таке «індійський мотоцикл», а вже потім продовжимо огляд самої мототехніки. Ось суха статистика говорить нам що Bajaj Motorcycle найбільша компанія в Індії з виробництва мототехніки. Другий фак Bajaj Motorcycle входить в трійку найбільших виробників мотоциклів в світі! Даний мотогіганта має чотири заводи які випускає близько 1,5 мільйона одиниць мототехніки за рік. За два дні один із заводів виробляє мотоциклів більше, ніж в Україні купують за рік! І як вам ця новина, що не здивувала? Ви також скептично ставитеся до словосполучення «індійський мотоцикл». Ок, їдемо далі, вся лінійка КТМ - Duke і RC від 125 до 390 «кубів» проводиться, так саме виробляється та збирається на заводах Bajaj, на одній конвеєрної лінії і тими ж руками. У багатьох хто бачив, їздив на КТМ Duke 390 зараз легкий шок і точно ступор. А ви що думали у вас австрійський КТМ? Шкода ми не хотіли руйнувати Ваші казку про KTM. Ну а крім лінійка КТМ - Duke і RC від 125 до 390 «кубиків» на заводі Bajaj в Пуне виробляють ще й мотоцикли Kawasaki, призначені для внутрішнього ринку. «Не може бути» скажуть багато, а той факт що співпраця з Kawasaki Heavy Industries компанія Bajaj почала ще в далекому 1986 році. Ось наведені сухі факти про Bajaj Motorcycle дорогі наші мотобратья, я думаю що фраза «індійський мотоцикл» не повинна вас бентежити, і змушувати скептично відноситься до індійської мототехніки. Так як Bajaj це сучасний, високотехнологічний завод, що випускає КТМ і Kawasaki якість виготовлення, складання і всього іншого - не гірше, ніж в більш «розпіарених» індустріальних країнах. В Індії мотоцикл не спосіб самовираження чи просто хобі, а транспортний засіб пересування на кожен день. Хто знає Індію і зокрема їздив по дорогах, відчував її скажений і стрімкий трафік, де швидкість рідко коли перевищує 70 км / год, а основний критерій до мотоциклу це його маневреність і економічність. Адже коли потрапляєш в щільний трафік на великому неповороткою мотоциклі з великим об'ємом, перевертати ним в щільному повільному потоці незручно, та й великий обсяг движка в цьому випадку ні до чого. Тому індійський мотопром випускає легкі, надійні, маневрені мотоцикли, які заточені під «жорсткий» міський трафік при невеликому споживання палива.
У 2018 Bajaj почала випуск оновленого круізера - Avenger 220 Cruise..
Індійський мотопром вирішив не вигадувати новий круїзер, а взяти найкраще і поєднати це в своє нове дітище Bajaj Avenger 220 Cruise. Бувалі мотолюбителів скажуть: «Дак це ж Kawasaki». Причому тут Kawasaki? - може виникнути питання. Так, так той самий легендарний Kawasaki Eliminator натхненний Америкою, розроблений Японією. Дана модель була бестселером свого часу, але знята з виробництва в 2010 році, до речі також проводилася на заводі Bajaj. Щоб не наступати на одні й ті ж граблі в компанії Bajaj Motorcycle просто скористалися старою дружбою з Kawasaki, запозичили у них знятий з виробництва Kawasaki Eliminator, додавши в нього шику, блиску, фарб і лаку, підігнавши все це під тенденції ринку не забувши про безпеку. Вуаля, Bajaj Avenger 220 Cruise - нове дітище від Bajaj Motorcycle, натхненний Америкою, розроблений Японією і доопрацьований Індією. На початку 2018 Bajaj Auto представила оновлений «індійський круизер» Avenger 220 Cruise. З виходом нового мотоцикла компанія Bajaj стрімко розширила ринок збуту своєї продукції, при його комплектації і ціною він просто не міг бути не помічений. Avenger 220 Cruise позиціонується як доступний і в той же час надійний прогулянковий мотоцикл, завдяки безлічі косметичних оновлень і поліпшеною ергономіці. Avenger 220 Cruise підкреслює стиль круізера попередньої моделі, хоча здорова доза хрому надає йому особливий характер. Низьке сидіння, довга колісна база, нове лобове скло і нові рукоятки «sweptback» покращують комфорт при їзді на тривалі дистанції. Bajaj Avenger 220 Cruise оснастили новими фарами з вбудованими світлодіодними лампами денного світла. На приладовій консолі тепер розміщений цифровий дисплей з приємною для ока підсвічуванням. Avenger 220 Cruise продовжує використовувати перевірений і випробуваний 220-см3 двигун DTS-i від Pulsar 220, розвиває близько 19 л.с. при 8400 об / хв і 17,5 Нм пікового крутного моменту при 7000 об / хв. Мотор як і раніше буде спарений з 5-ступінчастою коробкою передач. Оновлений круизер також отримав новий високий басовий глушник для більш гучного і виразного «гарчання» на дорозі. Сам двигун був налаштований так, щоб поліпшити зручність використання мотоциклом в щільному міському потоці, але при цьому витрата палива залишився на колишньому рівні. Інші оновлення в Avenger 220 Cruise включають більш м'яке сидіння, більш широку задню шину, перероблені дзеркала, спиць хромовані колеса і хромовану кришку для масляного радіатора. Паливний бак нового круізера може похвалитися яскравими хромованими вставками. За фактом якщо подивитися на Avenger 220 Cruise і його найближчих конкурентів в ціновому сегменті, сміливо можна стверджувати що реальних суперників у нього немає.
Bajaj Avenger 220 Cruise - це ваш мотоцикл, якщо:
Ви тільки отримали права категорії «А»
Вас верне від одного виду моторолера / скутера
Ви хочете круизер за доступною ціною
У вас вже був «китайський» круизер і все що не зламалося це Ваша «косуха»