Що за «індійський круизер» Bajaj Avenger 220 Street відгуки про Avenger 220 Street в Україні
Коли розмовляєш з людиною стоячи біля мотоцикла і говориш фразу «індійський мотоцикл» для багатьох це словосполучення звучить дико, а довіра до техніки відразу падає. Давайте спочатку розставимо всі крапки що ж таке «індійський мотоцикл», а вже потім продовжимо огляд самої мототехніки. Ось суха статистика говорить нам що Bajaj Motorcycle найбільша компанія в Індії з виробництва мототехніки. Другий фак Bajaj Motorcycle входить в трійку найбільших виробників мотоциклів в світі! Даний мотогіганта має чотири заводи які випускає близько 1,5 мільйона одиниць мототехніки за рік. За два дні один із заводів виробляє мотоциклів більше, ніж в Україні купують за рік! І як вам ця новина, що не здивувала? Ви також скептично ставитеся до словосполучення «індійський мотоцикл». Ок, їдемо далі, вся лінійка КТМ - Duke і RC від 125 до 390 «кубів» проводиться, так саме виробляється та збирається на заводах Bajaj, на одній конвеєрної лінії і тими ж руками. У багатьох хто бачив, їздив на КТМ Duke 390 зараз легкий шок і точно ступор. А ви що думали у вас австрійський КТМ? Шкода ми не хотіли руйнувати Ваші казку про KTM. Ну а крім лінійка КТМ - Duke і RC від 125 до 390 «кубиків» на заводі Bajaj в Пуне виробляють ще й мотоцикли Kawasaki, призначені для внутрішнього ринку. «Не може бути» скажуть багато, а той факт що співпраця з Kawasaki Heavy Industries компанія Bajaj почала ще в далекому 1986 році. Ось наведені сухі факти про Bajaj Motorcycle дорогі наші мотобратья, я думаю що фраза «індійський мотоцикл» не повинна вас бентежити, і змушувати скептично відноситься до індійської мототехніки. Так як Bajaj це сучасний, високотехнологічний завод, що випускає КТМ і Kawasaki якість виготовлення, складання і всього іншого - не гірше, ніж в більш «розпіарених» індустріальних країнах. В Індії мотоцикл не спосіб самовираження чи просто хобі, а транспортний засіб пересування на кожен день. Хто знає Індію і зокрема їздив по дорогах, відчував її скажений і стрімкий трафік, де швидкість рідко коли перевищує 70 км / год, а основний критерій до мотоциклу це його маневреність і економічність. Адже коли потрапляєш в щільний трафік на великому неповороткою мотоциклі з великим об'ємом, перевертати ним в щільному повільному потоці незручно, та й великий обсяг движка в цьому випадку ні до чого. Тому індійський мотопром випускає легкі, надійні, маневрені мотоцикли, які заточені під «жорсткий» міський трафік при невеликому споживання палива.
Компанія Bajaj почала випуск справжнього круізера - Avenger 220 Street.
Індійський мотопром вирішив не вигадувати новий круїзер, а взяти найкраще і поєднати це в своє нове дітище Bajaj Avenger 220 Street. Бувалі мотолюбителів скажуть: «Дак це ж Kawasaki». Причому тут Kawasaki? - може виникнути питання. Так, так той самий легендарний Kawasaki Eliminator натхненний Америкою, розроблений Японією. Дана модель була бестселером свого часу, але знята з виробництва в 2010 році, до речі також проводилася на заводі Bajaj. Щоб не наступати на одні й ті ж граблі в компанії Bajaj Motorcycle просто скористалися старою дружбою з Kawasaki, запозичили у них знятий з виробництва Kawasaki Eliminator, додавши в нього шику, блиску, фарб і лаку, підігнавши все це під тенденції ринку не забувши про безпеку. Вуаля, Bajaj Avenger 220 Street - нове дітище від Bajaj Motorcycle, натхненний Америкою, розроблений Японією і доопрацьований Індією.
Давайте розглянемо Avenger 220 Street більш детально, що за звір?
Почнемо з серця чи то пак з мотора Avenger 220 Street. Тяговий одноциліндровий мотор басовито фирчіт на неодружених, і на подив при максимальних оборотах не зривається на високі ноти (що часто присутня у мотоциклів з піднебесної). Зі старту відчуваєш обертів, тягу, плавність набору швидкості без ривків на переходах передач. Сівши за Avenger 220 Street ти відчуваєш що перед тобою добре скомпонований і зібраний круизер, мотор якого везе вперед, може не так швидко як хотілося б деяким, але при 19 кониках він впевнено видає 130 км / ч. Охолодження двигуна хоч і повітряне, але перегріти його так і не вийшло, що дуже радує! У двох словах про підвіски мотоцикла Avenger 220 Street. Хто їздив на Kawasaki Eliminator той пам'ятає цю плавність і м'якість ходу, вилку яка ковтає нерівності дороги, комфортно везучи вперед. З огляду на, що індуси підвіску не чіпали, а просто взяли з Eliminator і поставили в свій Avenger 220 тут слів просто немає, це просто м'яко, комфортно і надійно (чого немає у китайського мотопрому). З дизайном, ергономікою і навіть конструкцією ходової частини прототипу індуси нічого робити не стали. Хіба що трохи освіжили кольору і підігнали мотоцикл з минулого століття під сучасні вимоги безпеки. Мотоцикл Bajaj Avenger 220 Street можна купити в двох варіантах - класичному дизайні або зі спіцованние колесами, великою кількістю хрому і лаку, і у вигляді «дрегстер», з низьким кермом, матовим забарвленням і литими колісними дисками. Проте, обидва мотоцикли ідентичні по ТТХ. З приводу гальм спереду в Avenger 220 встановили дискові гальма індійського заводу Brembo - «Bybre» (КТМ індійської збірки укомплектовані темі ж дисковими гальмами), ззаду встановлений барабанне гальмо з механічним приводом. Переднє гальмо у Bajaj Avenger 220 Street відпрацьовує на всі 100%, дуже чіпкий і прогнозуємо, а для пригальмовування цілком вистачає і заднього барабана. В цілому гальма мають хороший запас по потужності і абсолютно зрозумілий для байкера. До ергономіки водійського місця причепитися неможливо, все вивірено і доведено до ідеалу за десятки років вдосконалення в Eliminator. З огляду на, що цей апарат японці робили для своїх невисоких покупців за кермом буде комфортно навіть людині з ростом під 190 см. Звичайно, це не Harley-Davidson, а й в Avenger 220 Street коліна також ні в що не впираються, і що найголовніше не доводиться складатися в три погибелі як на деяких з «китайців». Висота по сідла тут - 710 мм, невелика вага і ширина роблять його дуже привабливим, особливо для мотолюбителів, які тільки освоюють двоколісний техніку зокрема круїзери. А це чи не те, що потрібно від недорогого мотоцикла? Помножимо це на специфіку нашого мотодвижения. Малокубатурна техніка в більшості своїй - це або навчальні апарати на перші один-два сезони для молоді, або невибагливий апарат на багато років для старшого покоління. І тим і іншим Avenger 220 доведеться до речі. Особливо з огляду на співвідношення ціни і якості.
Bajaj Avenger 220 Street - це ваш мотоцикл, якщо:
Ви тільки отримали права категорії «А»
Вас верне від одного виду моторолера / скутера
Ви хочете круизер за доступною ціною
У вас вже був «китайський» круизер і все що не зламалося це Ваша «косуха»
Ви хочете їздити, а не постійно ремонуватись в гаражі
Двигун
Витрата палива л / 100 км
3л / 100км змішаний
Запалювання
Електронне, Cdi
Крутний момент Нм / об.мин .:
17.5 / 7000
Тип двигуна:
1 циліндр, 4 такти
охолодження:
Повітряно-масляне
Робочий об'єм, см3:
220
Система пуску:
Електростартер
Макс. потужність к.с. / об.хв .:
19/8400
Максимальна скор., Км / год:
120
Паливна система
Карбюратор
Трансмісія
зчеплення
Багатодискове в масляній ванні
Коробка передач:
Механічна 5ст
Тип приводу:
Ланцюговий
Гальмівна система
передній торомоза
Дисковий
Заднє гальмо:
Барабанний
Шасі
Кліренс
169
Максимальне навантаження кг
130
рама
Сталева, трубчаста
Передня шина:
90/90 - 17R
Задня шина:
130/90 - 15R
підвіска передня
Телескопічна вилка
підвіска задня
Маятникового типу
Габарити і маса
Висота по сідла
710
Довжина, мм:
2177
Ширина, мм:
801
Висота, мм:
1070
Колісна база, мм:
1490
Дорожній просвіт | Кліренс, мм:
169
Мокра маса, кг:
150
Суха маса, кг:
150
Ємність паливного бака, л:
14 (резервний бак 3,4)
Відеоогляд круізера з Індії Bajaj Avenger 220 Street