Безвідсоткова розстрочка % 

Що за «індійський круизер» Bajaj Avenger 220 Street відгуки про Avenger 220 Street в Україні

отзывы о Avenger 220 Street в Украине Коли розмовляєш з людиною стоячи біля мотоцикла і говориш фразу «індійський мотоцикл» для багатьох це словосполучення звучить дико, а довіра до техніки відразу падає. Давайте спочатку розставимо всі крапки що ж таке «індійський мотоцикл», а вже потім продовжимо огляд самої мототехніки. Ось суха статистика говорить нам що Bajaj Motorcycle найбільша компанія в Індії з виробництва мототехніки. Другий фак Bajaj Motorcycle входить в трійку найбільших виробників мотоциклів в світі! Даний мотогіганта має чотири заводи які випускає близько 1,5 мільйона одиниць мототехніки за рік. За два дні один із заводів виробляє мотоциклів більше, ніж в Україні купують за рік! І як вам ця новина, що не здивувала? Ви також скептично ставитеся до словосполучення «індійський мотоцикл». Ок, їдемо далі, вся лінійка КТМ - Duke і RC від 125 до 390 «кубів» проводиться, так саме виробляється та збирається на заводах Bajaj, на одній конвеєрної лінії і тими ж руками. У багатьох хто бачив, їздив на КТМ Duke 390 зараз легкий шок і точно ступор. А ви що думали у вас австрійський КТМ? Шкода ми не хотіли руйнувати Ваші казку про KTM. Ну а крім лінійка КТМ - Duke і RC від 125 до 390 «кубиків» на заводі Bajaj в Пуне виробляють ще й мотоцикли Kawasaki, призначені для внутрішнього ринку. «Не може бути» скажуть багато, а той факт що співпраця з Kawasaki Heavy Industries компанія Bajaj почала ще в далекому 1986 році. Ось наведені сухі факти про Bajaj Motorcycle дорогі наші мотобратья, я думаю що фраза «індійський мотоцикл» не повинна вас бентежити, і змушувати скептично відноситься до індійської мототехніки. Так як Bajaj це сучасний, високотехнологічний завод, що випускає КТМ і Kawasaki якість виготовлення, складання і всього іншого - не гірше, ніж в більш «розпіарених» індустріальних країнах. В Індії мотоцикл не спосіб самовираження чи просто хобі, а транспортний засіб пересування на кожен день. Хто знає Індію і зокрема їздив по дорогах, відчував її скажений і стрімкий трафік, де швидкість рідко коли перевищує 70 км / год, а основний критерій до мотоциклу це його маневреність і економічність. Адже коли потрапляєш в щільний трафік на великому неповороткою мотоциклі з великим об'ємом, перевертати ним в щільному повільному потоці незручно, та й великий обсяг движка в цьому випадку ні до чого. Тому індійський мотопром випускає легкі, надійні, маневрені мотоцикли, які заточені під «жорсткий» міський трафік при невеликому споживання палива.  

Компанія Bajaj почала випуск справжнього круізера - Avenger 220 Street.

Індійський мотопром вирішив не вигадувати новий круїзер, а взяти найкраще і поєднати це в своє нове дітище Bajaj Avenger 220 Street. Бувалі мотолюбителів скажуть: «Дак це ж Kawasaki». Причому тут Kawasaki? - може виникнути питання. Так, так той самий легендарний Kawasaki Eliminator натхненний Америкою, розроблений Японією. Дана модель була бестселером свого часу, але знята з виробництва в 2010 році, до речі також проводилася на заводі Bajaj. Щоб не наступати на одні й ті ж граблі в компанії Bajaj Motorcycle просто скористалися старою дружбою з Kawasaki, запозичили у них знятий з виробництва Kawasaki Eliminator, додавши в нього шику, блиску, фарб і лаку, підігнавши все це під тенденції ринку не забувши про безпеку. Вуаля, Bajaj Avenger 220 Street - нове дітище від Bajaj Motorcycle, натхненний Америкою, розроблений Японією і доопрацьований Індією.  

Давайте розглянемо Avenger 220 Street більш детально, що за звір?

Почнемо з серця чи то пак з мотора Avenger 220 Street. Тяговий одноциліндровий мотор басовито фирчіт на неодружених, і на подив при максимальних оборотах не зривається на високі ноти (що часто присутня у мотоциклів з піднебесної). Зі старту відчуваєш обертів, тягу, плавність набору швидкості без ривків на переходах передач. Сівши за Avenger 220 Street ти відчуваєш що перед тобою добре скомпонований і зібраний круизер, мотор якого везе вперед, може не так швидко як хотілося б деяким, але при 19 кониках він впевнено видає 130 км / ч. Охолодження двигуна хоч і повітряне, але перегріти його так і не вийшло, що дуже радує! Bajaj avenger 220 street обзор мотора Avenger 220 Street посмотреть в Киеве У двох словах про підвіски мотоцикла Avenger 220 Street. Хто їздив на Kawasaki Eliminator той пам'ятає цю плавність і м'якість ходу, вилку яка ковтає нерівності дороги, комфортно везучи вперед. З огляду на, що індуси підвіску не чіпали, а просто взяли з Eliminator і поставили в свій Avenger 220 тут слів просто немає, це просто м'яко, комфортно і надійно (чого немає у китайського мотопрому). Avenger 220 Street подвеска З дизайном, ергономікою і навіть конструкцією ходової частини прототипу індуси нічого робити не стали. Хіба що трохи освіжили кольору і підігнали мотоцикл з минулого століття під сучасні вимоги безпеки. Мотоцикл Bajaj Avenger 220 Street можна купити в двох варіантах - класичному дизайні або зі спіцованние колесами, великою кількістю хрому і лаку, і у вигляді «дрегстер», з низьким кермом, матовим забарвленням і литими колісними дисками. Проте, обидва мотоцикли ідентичні по ТТХ. эргономика Bajaj Avenger 220 Street ходовая З приводу гальм спереду в Avenger 220 встановили дискові гальма індійського заводу Brembo - «Bybre» (КТМ індійської збірки укомплектовані темі ж дисковими гальмами), ззаду встановлений барабанне гальмо з механічним приводом. Переднє гальмо у Bajaj Avenger 220 Street відпрацьовує на всі 100%, дуже чіпкий і прогнозуємо, а для пригальмовування цілком вистачає і заднього барабана. В цілому гальма мають хороший запас по потужності і абсолютно зрозумілий для байкера. До ергономіки водійського місця причепитися неможливо, все вивірено і доведено до ідеалу за десятки років вдосконалення в Eliminator. З огляду на, що цей апарат японці робили для своїх невисоких покупців за кермом буде комфортно навіть людині з ростом під 190 см. Звичайно, це не Harley-Davidson, а й в Avenger 220 Street коліна також ні в що не впираються, і що найголовніше не доводиться складатися в три погибелі як на деяких з «китайців». Висота по сідла тут - 710 мм, невелика вага і ширина роблять його дуже привабливим, особливо для мотолюбителів, які тільки освоюють двоколісний техніку зокрема круїзери.   мотоцикл Bajaj avenger 220 фото Bajaj avenger 220 отзывы владельцев индийский мотоцикл Avenger 220 Street индийский круизер Bajaj Avenger 220 Street     А це чи не те, що потрібно від недорогого мотоцикла? Помножимо це на специфіку нашого мотодвижения. Малокубатурна техніка в більшості своїй - це або навчальні апарати на перші один-два сезони для молоді, або невибагливий апарат на багато років для старшого покоління. І тим і іншим Avenger 220 доведеться до речі. Особливо з огляду на співвідношення ціни і якості.  

Bajaj Avenger 220 Street - це ваш мотоцикл, якщо:

  • Ви тільки отримали права категорії «А»
  • Вас верне від одного виду моторолера / скутера
  • Ви хочете круизер за доступною ціною
  • У вас вже був «китайський» круизер і все що не зламалося це Ваша «косуха»
  • Ви хочете їздити, а не постійно ремонуватись в гаражі

  мотоцикл avenger 220 цена киев купить мотоцикл Bajaj avenger 220 у дилера стоимость круизер Avenger 220 Street Индия отзывы заказать Avenger 220 Street стайлинг, тюнинг в Украине мотоцикл Avenger 220 цена в Украине и в Киеве

Двигун

Витрата палива л / 100 км 3л / 100км змішаний
Запалювання Електронне, Cdi
Крутний момент Нм / об.мин .: 17.5 / 7000
Тип двигуна: 1 циліндр, 4 такти
охолодження: Повітряно-масляне
Робочий об'єм, см3: 220
Система пуску: Електростартер
Макс. потужність к.с. / об.хв .: 19/8400
Максимальна скор., Км / год: 120
Паливна система Карбюратор

Трансмісія

зчеплення Багатодискове в масляній ванні
Коробка передач: Механічна 5ст
Тип приводу: Ланцюговий

Гальмівна система

передній торомоза Дисковий
Заднє гальмо: Барабанний

Шасі

Кліренс 169
Максимальне навантаження кг 130
рама Сталева, трубчаста
Передня шина: 90/90 - 17R
Задня шина: 130/90 - 15R
підвіска передня Телескопічна вилка
підвіска задня Маятникового типу

Габарити і маса

Висота по сідла 710
Довжина, мм: 2177
Ширина, мм: 801
Висота, мм: 1070
Колісна база, мм: 1490
Дорожній просвіт | Кліренс, мм: 169
Мокра маса, кг: 150
Суха маса, кг: 150
Ємність паливного бака, л: 14 (резервний бак 3,4)

Відеоогляд круізера з Індії Bajaj Avenger 220 Street

Написати відгук

Написати відгук

BAJAJ Мотоцикл AVENGER 220 Street

Безвідсоткова розстрочка %  Що за «індійський круизер» Bajaj Avenger 220 Street відгуки про Avenger ... Детальніше
  • 95 450 грн.
Поділитися: